Monday, August 15, 2011

SPEECHLESS

salam.
mood nak naip ni dah sedikit down sebab makhluk asing tu.huhu.tapi jiwa saya tak tenteram selagi entry saya belum saya habiskan.saya tak suka entry tu 'ter'delay as a draft. ;p
ok.entry ni terjadi pada Ramadhan #14.saya sengaja buat entry khas ni sebagai penghargaan kepada 2 orang hamba Allah ni.sungguh bermurah hati.huh.sampai saya SPEECHLESS.

ok la.let's sharing.macam biasa, saya nak biarkan gambar yang berbicara.waahh..ayat cam sasterawan negara.kakakaka..!

5 item sempena coming birthday.for sure Toklan and Wanmiya the 11st person give the present.

Erfan punya.mana kasi kita pegang.dia punya kan.kedek..!hahaha

1st item
Cars Pillow
senarnya saya yang lebih-lebih nak menda alah ni
takpe, janji Erfan suka, saya pun suka
leh tumpang sekaki

2nd item
Mini Laptop
the 1st laptop Erfan ever had
suka menda alah ni, nanti Erfan leh belajar

3rd item
i love it most
sungguh kreatif toklan.huhuhu
favorite cartoon there.pocoyo, thomas too
mase saya buka balutan paper gift tu, tersembur dari mulut dia 'pocoyo'
hahaha.pandai

4th item
Fire Engine Set
haha.ni belum lagi di ceroboh
kene sorok ngan ngan ayah dia
lau tak sume nak buka and terus main

5th item
Thomas the Choo Choo Train
he loves it most
tapi bila pasang dia punya muzik, terus tak berani pegang
Thomas yang super duper active.ngeh3

Taaaarrrraaaaaaaaaaaaaaaaaa..!

big hug for lil cars pillow

ok.cerita dah panjang berjela kan.time to introduce the 2 person Erfan loves most.. ;)


sorry ya Toklan and Wanmiyya
terpaksa curi pic korang
K.Ira takde pic korang
thanks a lot dik
Loves, muaahhhxx..!



_________________________
I have added cool emoticons to this message.
To see them go to http://x.exps.me?24b785f0b9386953e1432852985feba3

1 comment: