Thursday, October 6, 2011

Open House - Pulau Duyong

salam.
entry baru.huh..rajin nya dia..opkos la wei, line baik punyerrr..!hahaha
lagi satu sebab tak payah nak edit gambar dah.saya malas dah.hihi.lagi pun dah buat protection untuk yang right klik tu.hihihi.
ok la.jum la layan gambar.kepada kawan-kawan, terima kasih yer.sudi datang ke teratak buruk saya untuk memeriahkannya.waahhh.ayat, tak leh blaahh. ;p

manja ngan ayah long lu, sebelum meng'openkan rumah'..hihi.
tetamu lom datang lagi.

tetamu mula datang, busy nye 'Mem' saya tu.kikiki..
bigboss. ;p

bigboss check menu.cukup ke tak, betul ke tak susunan. ;p

antara VVIP Guest. ;p
awal ye datang.bedondon ngan sarung kusyen tu.
muahaha

owh..!rombongan cik kiah saya dah sampai..
muahx..muahx..muahx..
rindu kalian.hihihi..
also VVIP Guest ;p

jemput makan ye kawan-kawan.
sedap ke tak, tak tau la yer.hihihi
pas makan, kita bergambar-gambar. ;)

waaahhh
saya suka picture neh damn much..!
loves korang ;)

thanks k.yah sudi datang

k.yah's daughter
geram tengok kakak ;)

thanks jugak untuk Pok Awie and Abg Zam

thanks kakak ku sayang, k.gie
sudi datang teratak buruk di duyong.jumpa saya.
love u..! ;)

thanks k.nor, sebab meng'gila' kan ira sepanjang kat umah tu

k.nor's husband, mr. arifaizal with [My Sayang]
ape la yang dorang duk borak.
faham ke laki saya tu.?
tengok berkerut dahi.jangan jadi ayam ngan itik dah la.. ;p

VVIP Guest yang datang lambat.huhuhu.
[My Sayang] frens, dari kiri pokcik awie, tengah Pokcik a.k.a Oshik. ;p

bigboss berenti rehat jap.penat layan tetamu ;p

my satu-satunya abang and his wife, linda

farish kene kejut dari tido.mood dok molek lg. ;p

dan
*

*

*
bila budak dua orang ni jumpa tanah..!
ggrrr..ibu ayah langsung tak pandang.takpe, main la puas-puas.nanti dah balik Labuan dah takleh nak main ngan abang Erel.rindu Abang Erel. :'(



berlari ke sana ke mari tak hengat..!

Lastly..

*

*

*

*
kami sama tapi tak serupa



SEKIAN

No comments:

Post a Comment