Wednesday, July 27, 2011

Amarah

salam.
lamenya tak hapdet.
mood bercelaru.
sebab jumpa laki sekejap je.
pastu kene tinggal laki.
takpe la.saya paham la.
keje awak.
[mood: jiwa kacau..!]

ok la.
saje nak hapdet blog.
kan tempat luah perasaan. ;p
nak cite suka duka la sikit-sikit.
[buka pekung di dada ke neh..?takpe, blog saya.sesuka hati saya la nak tulis ape kan.]

..AMARAH..

korang pernah kan ade perasaan macam ni..?
seriously, saya PEMARAH dan sangat PANAS BARAN.
bila la saya nak berubah.sedih kan.
hurm..

last Monday la.
tergugat iman saya.
tergugat sebab saya tak guna akal dan otak untuk berfikir bila buat keputusan.
cepat je nak meradang.nak marah-marah.

1st case, argue pasal annual leave.
hurm.takpe la.
saya kuli dan saya akur.
terima dengan seadanya.
[walhal lam hati saya sangat tak puas hati.mangsa = en laki. sorry ek.. ;p]
kan dah buat saya cam nak MARAH

2nd kes, pasal bank.
pasal 'orang suruhan' sesetengah bank.
serious buat saya hangin.
tau diorang cari makan.
kot ye pun cari makan, jangan la duk buru orang siang malam.
orang pun tau macam mane nak manage.
bukan nye sebulan baru mengeloan.bertahun-tahun.
dah nak abes bayar pun.dah dekat-dekat nak abes loan ni la duk tagih orang macam orang tak pernah bayar.
cuba la korang tengok statement lepas-lepas before make a call.huh.
karang tak pasal-pasal korang kene sumpah maki.hurm.
sorry to say..
memang saya MARAH on that time

3rd case, ASTRO.
kene mention besar-besar neh.
gggrrrr....geram dan hangin saya 1badan.
duk syok-syok nengok tv, tetiba "SERVICES CURRENTLY IS NOT AVAILABLE".
how come jadi macam tu.
kita call, dia jawab takde apa-apa.
hurm.macam mane?
bayar nak cepat.tapi service cam hampeh.
saya ok lagi takde tv, tapi si bujang saya memberontak.
tambah lagi MARAH saya on that day.huh.

4th case is "SAYA PENAKUT"
memang penakut gila saya.
tak tau macam mane nak ubah.
saya nak berdikari.
tapi..
[aarrggghhh alasan je tuuuu..]
saya MARAH dengan diri saya sebab tak perfect.hurm.

kes-kes sume ni la buat saya cepat MARAH.dan last monday buat saya upset and down mood.
saya sangat la tak penyabar.ssyyuuhhh..pergi jauh-jauh. ;p

and last, to [My Sayang].thanks to be my partner.i know you are very patient man.i'm lucky to have you to guide me on the right path.hope that our love will sustained forever.
LOVE Mohd. Eirwan so much..!




















moral of the story : sila jgn bekawan dengan si PANAS BARAN.kelak merosak diri.tak bagus pun kehidupan yang sihat. ;p



No comments:

Post a Comment