Monday, July 18, 2011

PARCEL lagi..~

salam..
[selalu je tak reti nak 'bermukadimah' dulu sebelum masuk entry.takpe.abaikan.!]
entry ni pasal parcel lagi.last la kot dalam bulan Julai.insyaAllah.hihihihi
ni la parcelnya.by POS EKSPRESS.

*
*
perihal pasal buku ni sikit.
sebenarnya kan, buku ni dah lama publish,2007 maybe.tapi mungkin tak berapa mendapat perhatian umum.saya sendiri yang pernah bekerja dalam library pun tak perasaan.mungkin mase tu saya di bawah penguasaan bahagian lain, so tak tau la.then bila check kan, ada rupa nya buku ni kat ex-opis saya dulu.takpe la.takde jodoh saya la tu nak jumpa kat sane.hihihi.
but now, buku ni milik saya dan [My Sayang].now [My Sayang] tengah usaha abeskan jilid-jilid dalam buku tu.dah selesai nanti karang, baru la saya amik alih.
and perancangan akan datang, macam nak order A Map of Terengganu also by Awang Goneng.
but kene finishkan yang 1 ni dulu.


p/s: [My Sayang] suka bace buku tu sebab banyak words Terengganu yang mencuit hati dia.yang dia tak penah dengar.dia gelak sesorang.then ajuk perkataan tu walaupun 'tajwid' dia tak berapa nak betul. ;)

No comments:

Post a Comment