Friday, December 2, 2011

His belong's to Him

salam.lama nya tak hapdet.!ape penyakit la ni kan, kejap ade.kejap pulak takde.bukan tak rindu tau nak karang sume bagai ni.rindu.tapi, masa macam tak mengizinkan.huh..plus lately, saya akui saya telah berkawan rapat dengan Mr.M..nak kate ber'skandel' pun ye la jugak.hahaha.geram tau Mr.M ni, suke je nak jadi bespren saya.makin menci dia, makin pulak dia nak rapat ngan kita.hahaha.tengok, kan dah tak pasal-pasal duk mengarut meraban.hihihi.ok la.straight to the point je la.

hurm..entry kali ni pasal lil Erfan dengan ayah la.ok tak title ngan isi kandungan entry ni.hihihi.ngam tak ngam, ini blog saya.suka hati saya la nak bagi title ape pun. ;p
satu lagi kan, entry ni senarnya nk uplod gmbar-gambar putera cinta hati saya yang menimbun-nimbun ni.malas nak move to lappy.memandangkan dah ade smartphone, so use it as it can.hahaha..ok la.jom la layan gambar plak.malas nk beceloteh di malam Jumaat yang hujan lebat.ngeh ngeh ngeh.. ;)

ibu jeles tau, adik tido kat perut ayah.ibu nak jugek..! ;)
nyum-nyum
same je dua branak neh ;p
my HEROES
rindu terubat..sampai demam-demam, ayah takde kat umah.sian anak ibu
''eyyo, ayah gi work''
hensem cam ayah ;)
loves one ;)

Published with Blogger-droid v1.7.4

No comments:

Post a Comment